منتدى الأرانب للجميع
اغلث موقف قابلك من ارنب  343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اغلث موقف قابلك من ارنب  Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
اغلث موقف قابلك من ارنب  343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اغلث موقف قابلك من ارنب  Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

اغلث موقف قابلك من ارنب

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

14112013
اغلث موقف قابلك من ارنب

النهاردة ياجماعة عاوزين ننضحك بس مش على اطرف اواظرف موقف قابلك من ارنب لا عاوزين نضحك على اغلث موقف قابلك من ارنب موقف خلاك مش طايق الارنب موقف عاوزك تشيل الارنب وترزعة فى الارض
ابداء بنفسى
كنت فى يوم بنظف الارانب كعادتى وانا جمب قفص الذكر وقاعد تحت بلم وبشيل الزبل وبقوم اقف كدة وانا واقف افاجاء ب خرطوم ماء دافئ فى وشىى هو بول الذكر شديد عامل زى ماء الخرطوم وفى وشى وشعرى جريت بسرعة تحت الحنفية اغسل بسرعة ومش عارف انا بقول اية عمال اشتم فية ورجعت لقيتة اتبول تانى كانت هتيجى على هدومى بقيت اشتم واضرب فية ب ايدى ومش عارف انا بقول اية ههههههههههههههههههههه
موقف خلانى اقول لو فى ايدى سكينة كنت دبحتك وطيرت رقبتك الدقيقة دهة يا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واسب واسخط فية كنت مدايق منة بصراحة
وفعلا مفيش 3 ايام ودبحتوا كنت بتلكك لة وقلت علية قلة مبيعرفش يعشر تلاكيك بقى عشان ادبحوا كنت مدايق منة قوى بصراحة

طبعا انتوا بتضجكوا عاوزين نضحك كلنا على مواقف زى دى واكيد دهتبقى كتير
مستنى تواصلكم معايا ان شاء الله

تعاليق

محمد كسوفي
السلام عليكم

اخوي عبد السلام انتا ليس اول واحد بيحصل فيه هذا الموقف مره الذكر وشقني بلبول وانا واقف يعني تبول وهو بنط وبمشي زي القرود ههههههههههه ساعتها فارت اعصابي ومسكته من ذنيه وبلشت فيه كفوف هههههههههههه وبعدها بكم يوم حصل نفس الشي من نفس الذكر مسكته وحطات المطوا على رقبته ومن يوها بطل هشي ههههههههههههههه.بالفعل ما يجون الا بالقوه الحقيقيه يعني شغل الضرب ما ينفع خليه يعرف يا قاتل يا مقتول.
عبدالسلام عزت
يعنى مش انا لوحدى
وانت شلون اخبارك مع الارانب الان
محمد كسوفي
والله الان بعت كل الارانب الي عندي بسبب عدم تفرغي لهم يعني اصبحت مربي ببغاء افريقي وبادجي وكوكتيل , وبصراحه جاني سعر حلو مقابل المشروع كله وبعتهم من فتره صغيره, ولاكن الحمد الله الخبره زي ما هي 100% بالارانب.
محمد كسوفي
وعندي كلب زئف
Heavy equipment
انا كنت بسيب الارنب الدكر ف البلكونه وكنت اول ما ادخل البلكونه يجري ورايا ويعضني من رجلي وبعد كده يرجع تاني يقعد جنب قفص الولده يحرسهم وهكذا
ومره كان ارنب غيره جاي اطلعه من البطاريه وشديته غلط راحت رجله اتحشرت ف السلك الي جنب الباب راح عاضضني جامد لدرجه ان سنانه سقفت علي بعضها وعدت من لحم صبع الدبله في الايد الشمال
ومره ارنبه اسمها شوشه "انا علي طول بسمي الارانب " كنت مسيبها ف البيت المهم جيت ف مره اخش انام لقيتها قاعده ع السرير وشاده البطانيه وسنانها معلمه فيها وال ايه مستغطيه ونايمه بتقلدني وانا نايم رحت هاششها قلتلها قومي يلا روحي البلكونه راحت بصالي كده بنص عين وكملت نوم خخخخخخخ
رحت شايلها من قفاها وحابسها
وهكذا الموقف كتير علشان انا كنت بربي في البيت ومسيب الارانب
Eng Ahmed Kassab
انا بقي كان عندي دكر مفيش يوم مسكتة الا لما يتبول عليا
وعمره ما عشر اربنة خالص هههههه ينط عليها ويجيبها مرتين ورا بعض لا مبيحصلش عشر المهم زهقت منه
ودبحتة ببص بعدها لقيته ملقح اخر اربنة عشرها قبل ما ادبحة
محمد اكرم
انا عندي الارنب الدكر عندي اول ماجبته كان بيعمل معايا كده ...بس عرفت اربيه وماعدش يعمل كده تاني ابدا. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 
essam.turky.52
السلام عليكم
انا كنت فى السوق ببيع ذكر وكنت واخد نتايتين اعشرهم
المهم بيعت الذكر وعشرت انثى والتانيه فى الشنطه ولما خلصت كلامى مع البائع
لاقيت واحد شكله غريب جاى يبيع انثى بيضاء جميله نيوزلاندى فسكت وسيبته يتكلم مع البائع
وبعدين ببص على الارنبه لاقيتها شبه بتاعتى بالظبط لا تفرق عنها فى اى شيئ
فمن الفضول بصيت على الشنطه بتاعتى اللى فيها الارنبه
لقيت الشنطه مخرومه
الابله ارنوبه اكلت الشنطه من تحت و خرجت و مشيت بعيد وواحد لقاها و جاى يبيعها للبياع اللى انا واقف عنده بس الحمد لله اخذتها و اشتريت شنطتين و حطيتهم جوا بعض و حطيتها جواهم
قولت لو اكلت واحده تتصدم وتلاقى الموضوع صعب
و الحمد لله ان انا عرفتها و هى عرفتنى
عبدالسلام عزت
كويس والله يا استاذ عصام بس الراجل ادهالك على طول مقلكش انها بتاعتة وكويس انها رجعتلك المال الحلال مبيضعش
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى