منتدى الأرانب للجميع
 - افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب بكفر الشيخ - صفحة 3 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

- افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب بكفر الشيخ - صفحة 3 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
 - افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب بكفر الشيخ - صفحة 3 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

- افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب بكفر الشيخ - صفحة 3 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب بكفر الشيخ

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

05012011
افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب بكفر الشيخ

- افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب بكفر الشيخ - صفحة 3 386261
بشرى ساره لأهالى كفر الشيخ والمحافظات المجاوره
تم بحمد الله تعالى افتتاح فرع المؤسسه الاسلاميه لتجهيزات مزارع الأرانب والأعلاف بكفر الشيخ
البيع فى الفرع بسعر المصنع
العنوان
كفر الشيخ/بيلا /شارع الموقف الجديد/امام موقف الجرايدة
ت / 01515224242
ادارة أستاذ / سامح على

الموضوع عباره عن الحاق لاعلان المؤسسه الاسلاميه وتمت كتابته بواسطتى
الساده المشرفين برجاء نقل الموضوع لقسم السوق التجارى للمنتدى بعد مضى اسبوع من تاريخه

عدل سابقا من قبل a.abdelghani في الأربعاء يوليو 06, 2011 1:29 pm عدل 4 مرات

تعاليق

بيداء55
اشرف عماره كتب:
لو محتاجه ارانب سلالات موجوده عندنا بالمزرعه ومضمونه

[b]أيوه عايزة سلالات كنت بأفكر أبدأ ب 5 أرنبات وذكر وكنت عايزه أجيبها من مكان مضمون لأني السنة اللي فاتت أتفقت مع واحد بيربي يجيب لي سلالات وفعلا جاب وبالغالي كمان كان الذكر ب 95 جنية والأنثى ب 85 وأفاجأ بأن عندهم جرب وجبت علاج لهم بس قرفت وذبحتهم
فلو انتم في مكان قريب أنا ممكن أشتري منكم السلالات وأبدأ من جديد....
ويا ريت أسأل كمان على أسعاركم أيه ؟
؟[/b]
اشرف عماره
تم الارسال عالخاص
بيداء55
اشرف عماره كتب:
تم الارسال عالخاص

لم تصلني أي رسائل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!1
a.abdelghani
م / أشرف عماره
بعد التحيه
هذا الموضوع هو اعلان مدفوع
زلا يجوز لغير صاحبه الاعلان فيه او البيع والشراء
اذا أردت بيع أو شراء فائض سلالات
يمكنك فتح موضوع خاص بك فى قسم بورصة الارانب
sameh ali
بيداء55 كتب:
انا من كفر الشيخ نفسها مش من بيلا وعايزه سلالات للتربية أقدر أشتري من أين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حضرتك فية سلالات جميلة ليس بيور ولاكن نسبة النقاء عالية لولسة محتاجة أرجو الأتصال برقم الفرع وهو بأعلى الصفحة
asemwla
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

فى البدايه احب اشكر أ/ سامح على على انو ادخلنى الى عالم الارانب

واتعرفت على سيادتكم انا من بيلا وقابلت أ/ سامح اكثر من مره شخصيا راجل محترم بقدر الكلمه رجل قل امثاله فى ذالك الزمان وهو من اقنعنى بفكره عمل مشروع ارانب وربنا يوفقنا جميعا

احب اوجه كلمه الى الاستاذ الى قال انو لا يليق بالموسسه الاسلاميه للاعلاف

أ / سامح الموسسه الاسلاميه هى الى كسبت كتير بوجود شخص مثله بداخل صرحها العظيم
محمود يونس
طب لو سمحت فين اقرب فرع للجيزة؟
جمال اليمانى
الاخ العزيز يوجد اكثر من موزع بالجيزه برجاء الاتصال01009392921
بيدوامين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مزرعة ارانب بحالة ممتازة

المزرعة يا جماعة لسه جديدة والارانب للامانة خلفتها ممتازة والشغل ماشي تمام والبيع بغرض الدراسة في كلية الهندسة
المزرعة بها حوالي 100 ام و15 دكر و 15 بطارية هرمي 16 عين و2 بطارية نص هرمي 6عيون يعني تقريبا اكترمن 250 عين و5 بطارية هرمي سلالة انتاج 100 عين وكماليات كتير وبراميل وعربة نقل مخلفات و وجرادل كتير وخطوط ماء يعني الموضوع يا جماعة كامل وعايز الل يشغله بس هي كبيرة

السعر المطلوب 24 الف بعد المعاينة
المكان على طريق المنصورة جمصة والمكان رائع 300 متر و مميز و الايجار 2500 في السنة

اللي ناوي فيها يتصل عليا عبدالرحمن 01067183232 وانا تحت امركو في اي حاجة
shehata2020
ليه تفتح فرع فى بنى سويف و كمان فرع فى أسيوط
طيب ما انت عندك المنيا فى النص
فرع واحد هيوزع لتلات محافظات
وتكلفة النقل لكل من المنيا - أسيوط و المنيا - بنى سويف منخفضة
MOHAMED MAHMOUED
فى فرع فالبحيرة كفر الدوار
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى