منتدى الأرانب للجميع
تحرير المشاركة  343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

تحرير المشاركة  Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
تحرير المشاركة  343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

تحرير المشاركة  Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

تحرير المشاركة

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

27052015
تحرير المشاركة

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كنت حابة اتساءل

ليه الاعضاء ملهمش الحق فى تحرير مشاركتهم سواء بحذفها او بتعديلها

يعنى انا ساعات كتير ببقى عايزة اضيف حاجة فى مشاركتى نسيت اكتبها او بعد لما ابعتها اخد بالى ان فى غلط املائى

يعنى لو من حق كل عضو تحرير مشاركته فقط هيكون افضل

تعاليق

عبدالسلام عزت
هتبقى صعبة ان يتعمل كل واحد يحرر مشاركاتة هو فقط هتحتاج تعديل فى سيستم الموقع وهياخد غلبة ونظام تانى وكمان مينفعش تتفتح على الكل لان كدة ممكن احد الاعضاء يعدل مشاركات عضو اخر ويكتب كلام على لسانة هو مقالوش التحرير متاح لمشرفى الاقسام فى الاقسام المشرفين عليها ول الادارة العليا فى جميع اقسام المنتدى منعا لحدوث هذة المشكلة
ولو فية حاجة حضرتك عاوزة توضحيها ممكن تكتبيها فى مشاركة تانية او تكلمى احد افراد الادارة يعمل لكى التعديل ال انتى عاوزاة
eman mohamed
شكرا لرد واهتمام حضرتك استاذ عبد السلام بس انا كما ذكرت فى مشاركتى السابقة

يعنى لو من حق كل عضو تحرير مشاركته فقط هيكون افضل

انا طبعا اعنى كل واحد من حقه مشاركته فقط اما باقى مشاركات الاعضاء فكما ذكرت حضرتك ده حق للمشرفين فقط
a.abdelghani
بصى يا دكتوره
حق التعديل مفتوح للأعضاء لمساهماتهم بس لمدة 20 دقيقة بس من لحظة ارسال المشاركه
فيه فتره من الفترات سيبناها مفتوحه ان كل واحد يعدل مشاركاته بس للاسف تم استغلالها بشكل خاطئ
فعشان كده سبنا فرصة 20 دقيقه بس
eman mohamed
شكرا لرد حضرتك استاذ احمد

بس معلش والله ما تشكيك فى كلام حضرتك بس انا مجربة موضوع تحرير المشاركة مش متاح حتى بعد دقيقة اما لو هو بعد 20 دقيقة فانا شايفاها فترة كافية جدا
وشكرا تانى مرة لاهتمام حضرتك وفى الاخر ده مجرد اقتراح اما من جهة الاصلح للمنتدى فده انتوا اللى تقرروه
eman mohamed
يعنى مثلا انا كنت لسة عاملة مشاركة فى فسم اسأل ونحن نجيب مفيش تحرير حتى بعد دقيقة لكن فى القسم ده فعلا تحرير المشاركة بيقعد شوية ؟؟؟؟
كاوبوى
عن تجربة قبل الاشراف فى فعلا تحرير المشاركة بعدها بدقايق فعلا تقارب ال20 دقيقة فى قسم اسأل ونحن نجيب
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى