منتدى الأرانب للجميع
سلالات ارانب نقية للتربية 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

سلالات ارانب نقية للتربية Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
سلالات ارانب نقية للتربية 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

سلالات ارانب نقية للتربية Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

سلالات ارانب نقية للتربية

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

14082011
سلالات ارانب نقية للتربية

يوجد سلالات ارانب نقية للتربية احجام مميزة واسعار مغرية والارانب واخدة كافة التطعيمات ( بكتيري وفيروسي )
-----------------------------------------------------------------------------------------------
للتواصل
0187448870

تعاليق

بليغ حمدى
بسم الله
يا ريت يا ميرو تعرفنا كيف حصلت على تلك السلالات النقية لانه كما تعلم هى غير متوفرة بمصر وما هو مصدرها
وما هى انواعها
mero 5
كان في واحد صاحب والدي شغال دكتور في كلية الزراعة جامعة القاهرة وشغال في مركز البحوث
هو ساعدي وجابلي
---------------------------------------------------------------------------------------------
ووزن الارنب عند عمر 3 شهور لا يقل عن 3 كيلو والامهات وزنها لا يقل عن 4كيلو ونصف
ووزن الذكور عمر 7 شهور وزنة 5 كيلو
--------------------------------------------------------------------------------------------------
1006

1015
بليغ حمدى
بسم الله
اسم الدكتور ايه لانى بدرس فى الكلية واعرف الدكاترة
والمصدر تقصد انه استورده من اجلك ولا جابه من جهة بحثية وما اسمها لانى لا اعرف جهة بحثية بها ارانب مستوردة ولا حتى كلية الزراعة
mero 5
اسمة دكتور محمد
وانا قلت سلالا ت نقية مش بيور
يعني سلالات محسنة ونا كتبت الاوزان اللى عندي وحضرتك ممكن تحكم

1006
mero 5
هو جابهالى بس ماعرفش للاسف جابها منين
1015
بليغ حمدى
بسم الله
لو سمحت يا ميرو هو الدكتور اسمه محمد ايه ؟ ممكن تعرف علشان اعرف اجيب اصل وفصل الموضوع لعلنا كلنا نستفيد
HOUSAMMI

انا متابع يارب يكون فيه سلالات جيدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
محمد الروبي
الاسعار ايه
بليغ حمدى
بسم الله
انا ادرس فى الكلية وسهل اصل لهذا الدكتور وسوف اعرف منه اصل الحكاية فارجوا ارسال اسمه واى قسم ان كنت تعرف
mero 5
معلش استاذ بليغ
الدكتور طلب عدم ذكر اسمة بالكامل
بناءا على طلبة
----------------------------------
وانا استاذ بليغ عرضت عليك الاوزان اللى عندي وانتا تقدر تقول نقية ولا لاء
----------------------------------------
تقبل مروري

1006
oso
هههههههههه
والله الموضوع كله نكتة
اضحكو شوية من قلبكو
قبل رمضان ما يخلص
هههههههه
mero 5
ميرسي لذوق حضرتك oso

1000
mero 5
الحمدلله والفضل له
تم بيع 10 سلالات من اصل 20 سلالالة

1006
mero 5
تم البيع بحمد الله

oo

dfghjk
محمد الروبي
ممكن اعرف اسعار الذكور
a.abdelghani
يغلق
ENG AHMED ADLY
besm
جزاكم الله خيراً
1006 [strike]
amrsaed
الحقونى انا فى مشكلة كبيرة جدا قولولى اعمل اة عندى اربع ارانب واحدة عشار اشترتها لواحدها اليومين دول وعندى ثلاث ارانب عمرهم خمس شهور القحهم امتى عاوزة اعرف اشترتلهم ارنب ذكر وجيت القحهم لقيتهم رافضيين خالص وبيضربوا وبعد يومين لقيتوا عاضض الارانب اللى عندى  روحت بعتوا  اعمل اة دلوقتى ارجوكوا قولولى ارجوا الافادة انا بجد زعلانة جدا ومش عارفة حظى ليى كدة مش راضى يظبط خالص
محمد طويله
يرجى وضع الأسئله فى موضوعات منفصله
حتى يتسنى لأكبر عدد من الزملاء رؤيتها والتجاوب معها
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى