منتدى الأرانب للجميع
فقاسة بيض 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

فقاسة بيض Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
فقاسة بيض 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

فقاسة بيض Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

فقاسة بيض

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

04122011
فقاسة بيض

مرحبا بكل الاخوة الكرام انا كنت بافكر اشترى فقاسة كتاكيت سعة 200بيضة بس مش عارف الواحد يجيبها منين وسعرها كام انا على العموم من المنوفية من شبين الكوم فياريت اى اخ فاضل عنده معلومات عن الموضوع يفيدنى وله جزيل الشكر

تعاليق

oso
انا اعرف سعات اكتر
من 2000 وانت طالع
شكرا ياباشا على الرد طب مفيش وانت نازل Very Happy
oso
لا والله
كله كميات كبيرة
لو عايز اديك العناوين والتليفونات
شكرا على الرد ولو تعرف حد يكون قريب من المنوفية يكون افضل
انا سألت النهاردة ولقيت فقاسة 500بيضة ب 600جنيه بس انا برضه حاسس انها كتير عليا ومش هاقدر اوزع الانتاج فايه رأيكم فى الموضوع ده وهو موضوع عملى ولا لأ
oso
هوا كويس جدا وربنا يكرمك فيه
لان انت لما تطلع فراخ طلع معاه العلف والدوا بتاعة
يبقي انت كدة اشتغلت 3 حاجات مع بعض
اهم حاجة البيض من مصدر موثوق فية
والتطهير الجيد للفقاسة
واتعامل كاااااااااااااااااااااش
شكرا على سرعة الرد
sherif_as10
sharpeneyies كتب:
شكرا على الرد ولو تعرف حد يكون قريب من المنوفية يكون افضل

اخى الفاضل انا عندى فقاسة 500 بيضة ديجيتال وانا من طنطا لو عاوزها كلمنى 0128636126
lمحمد سعفان
على العموم ان كنت ناوى بجد عليك وعلى طنطا طوالى جميع انواع المفرخات توجد عناك زى ما انت عاوز
شكرا يا باشا على الرد
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى