منتدى الأرانب للجميع
توفيق من ربنا سبحانه وتعاله  343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

توفيق من ربنا سبحانه وتعاله  Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
توفيق من ربنا سبحانه وتعاله  343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

توفيق من ربنا سبحانه وتعاله  Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

توفيق من ربنا سبحانه وتعاله

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

22102013
توفيق من ربنا سبحانه وتعاله

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

احب اشكر الاعضاء الجمال الى انا اتعملت معاهم

انا كنت من فتره عايز اركب عليقه والحمد لله بتوفيق من الله

ساعدى دكتور ربنا يخليه بعد ما الدنيا كلها اتسدد فى وشى وراح معايا وعملنا العلف فى المصنع والحمد لله الدنيا تمام

انا بجرب دلوقتى فى العلف واخبركم قريبا النتائج بأمر الله تعالى

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

تعاليق

بلال
بالتوفيق ان شاء الله
bahi
اشكرك استاذ بلال
بلال
الشكر لله وحده
ابو علوه
الحمد لله رب العالمين
amer.ali.9212
1004 
مايكل المنياوي
با التوفيق بازن الله   وربنا يوفققك
bahi
اشكر جميع الاخوه المحترمين على الرد
bahi
الحمد لله ياجماعه النتائج زى الفول والزياده تمام التمام الحمد لله رب العالمين
بلال
الحمد لله
ربنا يوفقك ويكرمك
بالتوفيق ان شاء الله
bahi
ربنا يخليك استاذ بلال
احمد الحلواني
بالتوفيق
bahi كتب:

احب اشكر الاعضاء الجمال الى انا اتعملت معاهم

انا كنت من فتره عايز اركب عليقه والحمد لله بتوفيق من الله

ساعدى دكتور ربنا يخليه بعد ما الدنيا كلها اتسدد فى وشى وراح معايا وعملنا العلف فى المصنع والحمد لله الدنيا تمام

انا بجرب دلوقتى فى العلف واخبركم قريبا النتائج بأمر الله تعالى

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هل ممكن تقول لنا علي التركيبة
ولا هي التركيبة اللي انت عرضتها قبل كده في المشاركة دي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ولا انت عدلتها .
وطبعا من حقك تماما انك تحتفظ بها وتعتذر باي عذر .
لكن أنا متابع وحبيت أشوف نتيجة المجهود اللي انت عملته
لو فيه امكانية مشاركته مع أعضاء المنتدي وعرضه
للاستفاده وتعليق الخبراء عليه .
bahi
اهلا استاذ اسامه حسن انا الحمد لله العلف جايب معايا نتائج كويسه جدا جدا جدا

لاكن التركيبه الى انا كنت حاطتها قبل كده ديت مش هيه التركيبه الى انا ركبتها

ثانيا انا بحب اتكلم بصراحه لانى مش بخاف من اى حد انا لما دخلت المنتدى ده فى اعضاء جميله جدا استفدنا منهم بحاجات كتيره اوى حلوه لاكن فى العلف بالذات بعض الاعضاء قد تحوله لما سمعه ان انا عايز تركيبه علف كأنى بقلهم اقتلوا قتيل لاكن بعد الى انا شوفته من خباست الناس دول يخلينى مديش لحد التركيبه لاكن انتا لو حابب تاخد منى علف اعملك معايا وده اكتر حاجه ممكن اسعدك بيها
bahi
لاكن فى حياتى انا عمرى ما خبيت علم لى احد ولا خبيت رزق من احد بالعكس فى مجالات تانيه بقيد الناس
محمد طويله
bahi كتب:

بعض الاعضاء قد تحوله لما سمعه ان انا عايز تركيبه علف كأنى بقلهم اقتلوا قتيل لاكن بعد الى انا شوفته من خباست الناس دول يخلينى مديش لحد التركيبه  
حضره العضو المحترم باهى
اى واحد تعب علشان يوصل شئ بيكون من حقه كامل الحق انه يحتفظ بتعبه لنفسه
وكلامك عن الأعضاء اللى بيصنعوا علف غير مقبول بالمره
ومن حقهم إنك تعتذر عن كلامك (خباسات الناس دول) بصرف النظر عن انها مكتوبه غلط
بس مفيد بس عندنا فى المنتدى خبيث ولا بيعمل خباثات مع حد
bahi كتب:
اهلا استاذ اسامه حسن انا الحمد لله العلف جايب معايا نتائج كويسه جدا جدا جدا

لاكن التركيبه الى انا كنت حاطتها قبل كده ديت مش هيه التركيبه الى انا ركبتها

ثانيا انا بحب اتكلم بصراحه لانى مش بخاف من اى حد انا لما دخلت المنتدى ده فى اعضاء جميله جدا استفدنا منهم بحاجات كتيره اوى حلوه لاكن فى العلف بالذات بعض الاعضاء قد تحوله لما سمعه ان انا عايز تركيبه علف كأنى بقلهم اقتلوا قتيل لاكن بعد الى انا شوفته من خباست الناس دول يخلينى مديش لحد التركيبه لاكن انتا لو حابب تاخد منى علف اعملك معايا وده اكتر حاجه ممكن اسعدك بيها
أولا :- مفيش حد بيخوف حد في المنتدي ولا بيحجر علي رأي حد ولا بيجبر حد علي حاجه والرد ده متوقع من رجل تصنيع العلف ده أكل عيشه مش رجل بيبحث ووصل لنتيجة زي حضرتك ما عملت .
ثانيا :-حقك المطلق انك تحتفظ بتركيبتك لنفسك لكن ان السبب يكون انتقادك لبعض الناس في المنتدي وعشان هما عملوا كده فانت بتعمل زيهم
اسمح لي اني أقول لك ( ولا يجرمنكم شنئان قوم علي ألا تعدلوا اعدلوا هو أقرب للتقوي ) .
ثالثا :- أحب أقول لحضرتك إني علي وشك الانتهاء من تصنيع مكبس صغير لكبس العلف وان أول تركيبة هاوصل لها بمساعدة اخواني في المنتدي أو أي حد خارج
المنتدي وتجيب نتيجة كويسة معايا هاعلنها مبادرة من نفسي كصدقة جارية علي كل من ينفذها ويستفيد منها .
رابعا :- أشكرك علي تطوعك باسعادي بعرضك تصنيع علف لي .
خامسا :- أتمني لك التوفيق وانك تبقي رقم واحد في تصنيع علف الأرانب في مصر والعالم .
بلال
ياجماعه الموضوع واخد أكبر من حقه ليه
الموضوع بسيط جدا
ربنا يوفقك يا استاذ اسامه
ربنا يكرمك يا باهى
محمد طويله
صح ياباشمهندس
بس ماينفعش ابدا ان عضو على المنتدى
يقول ان فى اعضاء بتتخابث على بعض
كده عيب
بلال
انا معاك فى النقطه دى
فعلا عيب انك تغلط فى ناس
لكن لو عاوز تنقدهم مفيش مشاكل
لكن نغلط لآ
a.abdelghani
متابع وفى انتظار
اعتذار العضو عما بدر منه فى حق الاخوه الاعضاء
bahi

انا طبعا بشكر المدير العام صاحب الموقع لاكن حضرتك فى حاجه لازم تفهمها وده هيكون على الخاص
bahi
وبعدين يا استاذ محمد طويله انتا حضرتك مدايق اوى ليه كده
bahi
وبشكر كمان الاستاذ بلال على احترامه جدا معى كل الناس ولاكن برده يااستاذ بلال الموضوع حضرتك مش وصلك كويسه وهبقى افهمهولك
bahi
وانا بعد احترامى لى المدير العام صاحب الموقع ان المنتدى ده اتعمل من استضافه احلى منتدى الى انا بحترمها جدا واتعمل علشان يفيد الناس يعنى كل عضو فى المنتدى يفيد الناس ده فى القرأن الكريم من تعلم العلم وعلمه يعنى الى بيتعلم علم يفيد الناس لانه لاقى ان ناس افاديته يبقى لازم يفيد
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى