منتدى الأرانب للجميع
اقتراح ورجاء - صفحة 3 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اقتراح ورجاء - صفحة 3 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
اقتراح ورجاء - صفحة 3 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اقتراح ورجاء - صفحة 3 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

اقتراح ورجاء

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

02112013
اقتراح ورجاء

بسم الله الرحمن الرحيم
اخوانى اعضاء المنتدى الكرام
هتكلم فى الموضوع دة فى نقطة خارج الارانب ملهاش دعوة بيها لكن ليها دعوة بينا احنا الاعضاء
احنا الحمد لله من خلال المنتدى بقى لينا اصدقاء جداد اتعرفنا على بعض وبيننا جو جميل من الود والاحترام المتبادل بيننا لكن ل الاسف فى نقطة مهمة جدا ان ولا واحد فينا يعرف باقى الاعضاء او اصدقائة او اخواتة زى ما الود ال بينا فى المنتدى هو ال فرض علينا دة يعرف شكل التانى الا مارحم ربى (فعلا حقيقة احنا اصدقاء لكن منعرفش شكل بعض ) يعنى لو قابلت المهندس بلال مثلا فى اى حتة مش هعرفوا ولا هو هيعرفنى وكذللك استاذ محمد طويلة واستاذ يحى ودكتور شحاتة والاخ مايكل (انا شايف انها مش ظريفة )
وال مش ظريف اكتر
ان يوم ماقابلت ابو شبل والاستاذ احمد شلبى سالتهم انتوا لابسين اية عشان اعرفكوا وهما يقولولى انت لابس اية عشان نعرفك مع اننا كنا واقفين فى نفس المكان وقدام بعض ومحدش عارف التانى
طيب لما اروح ل استاذ محمد طويلة هقولوا انت لابس اية انا شايفها محرجة وكذللك اخى الكريم احمد سعد بينا صداقة ومحادثات هاتفية لمدة طويلة ولو نزلت الشارع وقابلتة والله م هاعرفة ويمكن يحصل بينا احتكاك ولا حاجة نخبط بعض مثلا فى الزحمة نقوم ضاربين بعض دة طبيعى ما احنا منعرفش شكل بعض (مش بزمتكم حاجة تضحك)
الوحيد المعروف فى المنتدى باكملة هو دكتور حسام ولو شفناة فى اى مكان هنعرفة
ف انا بقترح ان نعمل اسبوع بس الاخوة الاعضاء او رموز المنتدى ان احنا نضع فى الصورة الشخصية على المنتدى كل واحد يحط صورتة هو من اجل التعارف اكتر بين جميع اعضاء المنتدى وبعد كدة كل واحد حر يحط الصورة ال تعجبة بس بعد ما نبقى اتعرفنا على بعض (وطبعا احنا هنثتسنى النساء ال معانا فى المنتدى من الموضوع دة الموضوع دة خاص بالرجال فقط)
عاوز اشوف رايكم فى الفكرة
ان شاء الله فى خلال يومين هنقل الموضوع الى اسرة المنتدى بس بعد ما الجميع يشوفة

نظرا ل الاقبال الجميل من الاخوة الاعضاء على الفكرة قررت تجميع صور الاعضاء ووضعها فى الموضوع كنوع من الامتنان لهم جميعا
اقتراح ورجاء - صفحة 3 910866322

عدل سابقا من قبل عبدالسلام عزت في الإثنين نوفمبر 04, 2013 5:47 pm عدل 1 مرات

تعاليق

احمد احمد سعد
عبدالسلام عزت كتب:
احمد احمد سعد كتب:
معلش هى بعيدة شويه ومضلمة حبتين ولو شفتنى فى الشارع برده مش هتعرفنى
هههههههههههههههه
بس هتصور صورة واضحة على الموبايل ان شاء الله وانزلها

نسيت تقولى رايك فى الموضوع زى ما كنت قايلى فى المكالمة

موضوع ممتاز والله احنا كده لما نتقابل مش هنقول لابس ايه اكيد هنكون عارفين بعض ربنا يبارك فيك
ابو علوه
وكمان عندى اقتراح ان احنا كل فترة ننظم مع بعضنا هنا مكان نتقابل فيه او نتقابل عند اى حد فينا
عبدالسلام عزت
معاك فى الاقتراح دة ومنتظر تفاعل باقى الاعضاء
احمد احمد سعد
انا والاستاذ عبدالسلام اول من سينفذ الاقتراح دا وهنتقابل عند الاستاذ محمد طويله ان شاء الله
عبدالسلام عزت
ان شاء الله
وهنتصور صورة مع بعض ان شاء الله تبقى للذكرى الجميلة
الصورة دي من 2007
الواحد عجز أوي يا جدعان ههههههه
قال عليه الصلاة والسلام في الحديث الصحيح:
(( عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:... إِنَّ اللَّه لا يَنْظُرُ إِلَى أَجْسَادِكُمْ و لا إِلَى صُوَرِكُمْ وَلَكِنْ يَنْظُرُ إِلَى قُلُوبِكُمْ وَأَشَارَ بِأَصَابِعِهِ إِلَى صَدْرِهِ )) .
وانا مع أبو علوة في اقتراحه .
ابو علوه
قبل كده اتجمعنا انا وابو هاشم وعمر عقبة عند ابو هاشم كان يوم جميل والله
صراحة كرم ضيافة من ابو هاشم فوق الممتاز ربنا يجزيه خير

عدل سابقا من قبل ابو علوه في الإثنين نوفمبر 04, 2013 1:55 am عدل 2 مرات
يحيى السندى
اولا ااسف على التاخير
ثانيا دى حاجه على السريع الى ان اجد صورة واضحة شويه
بلال
وانا معاكم فى اقتراح المقابله
احمد احمد سعد
نتشرف بيك يا م/ بلال ان شاء الله
بلال
احمد احمد سعد كتب:
نتشرف بيك يا م/ بلال ان شاء الله

الشرف ليا انا يا استاذ أحمد
عبدالسلام عزت
وانا بجدد الدعوة ليك يابشمهندس بلال فى مقابلتنا ان شاء الله السبت القادم على اذان الظهر ان شاء الله عند ابوهاشم هنكون سعدا بوجودك ورؤيتك والله
عبدالسلام عزت
أسامةحسن12 كتب:
الصورة دي من 2007
الواحد عجز أوي يا جدعان ههههههه
قال عليه الصلاة والسلام في الحديث الصحيح:
(( عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:... إِنَّ اللَّه لا يَنْظُرُ إِلَى أَجْسَادِكُمْ و لا إِلَى صُوَرِكُمْ وَلَكِنْ يَنْظُرُ إِلَى قُلُوبِكُمْ وَأَشَارَ بِأَصَابِعِهِ إِلَى صَدْرِهِ )) .

نورت المنتدى بصورتك يابشمهندس وانت زى ما انت شباب معجزتش ولا حاجة دة انت الان فى سن الرجولة التامة وعنفوان الشباب
مش ربنا قال فى المضمون ان القوة عند الاربعين يبقى فين الكبر بقى دة انت فى عزك ياراجل ماشاء الله
محمد طويله
عبدالسلام عزت كتب:
استاذ محمد طويلة سبحان الله مش مجاملة والله حضرتك فعلا نفس الشكل ال كنت متخيلة ليك فى دماغى سبحان الله
نورت المنتدى بصورتك استاذ محمد والله

ربنا يجبر بخاطرك
محمد طويله
والله تشرفونى كلكم

على راسى من فوق
احمد احمد سعد
ربنا يبارك فيك يا ابوهاشم
عبدالسلام عزت
انت الوحيد ال جيت غير ال فى دماغى ياعم احمد من صوتك كنت فاكرك ابيض وشعرك اصفر متضحكش دى حقيقة والله بس بردة انت نورت المنتدى بصورتك والله
عبدالسلام عزت
دى تجميعة بسيطة لبعض الاعضاء
وعاوز اخد راى الادارة فى عمل موضوع فى قسم اسرة المنتدى يبقى مثلا ارشيف لنجوم المنتدى ونضع فية الصور وياريت لو الادارة تثبتة و اى عضو بعد كدة عاوز ينزل صورتة يبقى يروح الموضوع دة وينزل صورتة
مستنى رايكم وراى الادارة ودى تجميع الصور
اقتراح ورجاء - صفحة 3 910866322
بلال
فكره كويسه جدا والله يا استاذ عبد السلام

انا ياباشا اللى اتشرف بمعرفه حضراتكم والله
shehata2020
مجهود رائع يا أستاذ عبد السلام
جزاك الله كل خير
chihabab
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

هذا رابط صورتي لاني مش عارف اضع الصورة وشكرا على الموضوع

دى صورة اخونا الكريم شهاب الجزائرى
اقتراح ورجاء - صفحة 3 973622342

اخى الكريم انت ممكن تحط الصورة من خلال لوحة التحكم ال فوق فى اول المنتدى جمب الرسائل الخاصة
chihabab
شكرا اخي على التوضيح

اقتراح ورجاء - صفحة 3 W2dg
shehata2020
أول مرة أعرف ان البحر فى الجزائر حلو قوى كده
احمد احمد سعد
عبدالسلام عزت كتب:
انت الوحيد ال جيت غير ال فى دماغى ياعم احمد من صوتك كنت فاكرك ابيض وشعرك اصفر متضحكش دى حقيقة والله بس بردة انت نورت المنتدى بصورتك والله

ليه ياعم هو انا جاى من اوروبا ولا ايه بس انا احلى من الصورة شويه
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى