منتدى الأرانب للجميع
بتحب لحم الارانب ولا  لا 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

بتحب لحم الارانب ولا  لا Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
بتحب لحم الارانب ولا  لا 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

بتحب لحم الارانب ولا  لا Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

بتحب لحم الارانب ولا لا

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

28022013
بتحب لحم الارانب ولا لا

بما اننا بنربى ارانب كنا عايزين نعرف
مين فينا بيحب لحم الارانب ومين مبياكلوش

بتحب لحم الارانب ولا  لا 576125 بتحب لحم الارانب ولا  لا 576125 بتحب لحم الارانب ولا  لا 576125 بتحب لحم الارانب ولا  لا 576125 بتحب لحم الارانب ولا  لا 576125

تعاليق

احمد احمد سعد
وهكون اول مشارك
انا بعشق لحم الارانب
محمد طويله
بالصحه والعافيه
احمد احمد سعد
الله يخليك يا ابو هاشم
بس معرفناش رأيك برضه
عبدالسلام عزت
اكيد بنحب الارانب طبعا امال بنربيها لية بس مرة قابلت مربى قالى انة بيربى بس مبيحبش لحم الارانب استغربت جدا
محمد طويله
رأيى ممكن يكون غريب شويه
أنا أحب لحم الأرانب جدا بس علشان أدبح أرنب للبيت عندى لازم يكون وزنه فى حدود الـ 4 كيلوا
ومش عارف هل أنا اللى غريب فى المسأله دى ولا الناس هى اللى مش فاهمه حلاوه الأرنب اللى وزنه كبير
وللعلم الحاجات دى انا بربيها للبيت مخصوص يعنى الأرنب بيكون عمره مثلا 4 شهور ووزنه حوالى 3.7 كيلوا
ده الأرنب العادى أما الهاى بلس فحدث ولا حرج
عبدالسلام عزت
فى ناس بتحب الارانب جدا بس الغريب بقى مبيحبوش الارانب ابدا مع الملوخية
عبدالسلام عزت
ههههههههههههههههههههه نسيت اقول بيقولوا اصل الملوخية بالارانب بتبقى مسكرة
بلال
مقوله زمان
ان الارانب أكل الملوك
احمد احمد سعد
عبدالسلام عزت كتب:
اكيد بنحب الارانب طبعا امال بنربيها لية بس مرة قابلت مربى قالى انة بيربى بس مبيحبش لحم الارانب استغربت جدا

على فكرة فى ناس بتربيها للتجارة ومبتاكلهاش
علشان كده انا وضعت الموضوع علشان نشوف مين بيحب لحم الارانب
احمد احمد سعد
M.Tawela كتب:
رأيى ممكن يكون غريب شويه
أنا أحب لحم الأرانب جدا بس علشان أدبح أرنب للبيت عندى لازم يكون وزنه فى حدود الـ 4 كيلوا
ومش عارف هل أنا اللى غريب فى المسأله دى ولا الناس هى اللى مش فاهمه حلاوه الأرنب اللى وزنه كبير
وللعلم الحاجات دى انا بربيها للبيت مخصوص يعنى الأرنب بيكون عمره مثلا 4 شهور ووزنه حوالى 3.7 كيلوا
ده الأرنب العادى أما الهاى بلس فحدث ولا حرج

بس يا ابو هاشم مش 4 كيلو بيكون لحمه ناشف شويه
انا عندى فى البيت احلى وزن هو 2 كيلو ودى اذواق
احمد احمد سعد
عبدالسلام عزت كتب:
فى ناس بتحب الارانب جدا بس الغريب بقى مبيحبوش الارانب ابدا مع الملوخية

دى غريبه شويه يا ا/عبد السلام دى احلى ملوخيه هى اللى بالارانب
احمد احمد سعد
بلال كتب:
مقوله زمان
ان الارانب أكل الملوك

ده كان زمان يا هندسه
بيتهيألى ان احنا مش ملوك
682 682 682 682 682 682
أبو مازن
أنا شخصيا بحب أكل الأرانب بس عندي في البيت يوم أكل الأرانب لازم نطبخ لحمه لأن نصف العيلة ما بيكلوش أرانب !!!!
احمد احمد سعد
أبو مازن كتب:
أنا شخصيا بحب أكل الأرانب بس عندي في البيت يوم أكل الأرانب لازم نطبخ لحمه لأن نصف العيلة ما بيكلوش أرانب !!!!

الله يكون فى عونك يا ابو مازن
بس عايزين نعرف اللى مبيحبش لحم الارانب مبيحبوش ليه

شامي حر
والله أنا لسا ما دئتو...بس كتير بسمع العالم بئولوا عن لحموا طيب ومشان هيك بلشت ربي أرانب والله يتممها معي على خير..
بس المشكلة إنو الأهل عندي بخافو منو..
باسم السنباطى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تصدقو بقاالى اكتر من 10 سنوات فى موضوع الارانب وعندى هوايه فى تربيتها وعمر م اكلتها معنديش قابلية ل اكلها رغم انها مفيده جدااااااااااا
احمد احمد سعد
شامي حر كتب:
والله أنا لسا ما دئتو...بس كتير بسمع العالم بئولوا عن لحموا طيب ومشان هيك بلشت ربي أرانب والله يتممها معي على خير..
بس المشكلة إنو الأهل عندي بخافو منو..

ربنا يوفقك فى تربيتك
والله لحم الارانب ممتاز بس انتا جربه
احمد احمد سعد
باسم السنباطى كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تصدقو بقاالى اكتر من 10 سنوات فى موضوع الارانب وعندى هوايه فى تربيتها وعمر م اكلتها معنديش قابلية ل اكلها رغم انها مفيده جدااااااااااا

بس انتا جربها وهتندم على ال10 سنين اللى مأكلتش فيهم
ههههههههههههههه
باسم السنباطى
ههههههههههههه
أبو شبل
انا بموووووووووووت فيها
احمد احمد سعد
أبو شبل كتب:
انا بموووووووووووت فيها

ده المتوقع يا أبوشبل انتا اكيد متربى عليها من صغرك
شامي حر

إن شاء الله لح جربها...بس من كتر ما سمعت من الأعضاء الكرام إنو لحمها طيب عم فكر ئوم إدبح الأم والدكر يلي عندي وبلا هالمشروع من أصلو.. المهم دوء الأرانب
هههههههههههههه
احمد احمد سعد
ههههههههههههههههههههه
اوعى تدبحهم خليك صبور
بناقص الاكل دلوقتى
احمد المقدم
انا للأسف بربى الأرانب ومليش فى أكلها Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى